Hledáte systém k evidenci Pracovních pomůcek? Náš modul Pracovní pomůcky je přesně pro Vás. Základní evidencí je karta pracovníka se seznamem pracovních pomůcek.
Karta pracovníka obsahuje údaje jako je datum zařazení (u archivovaných navíc datum vyřazení), popis, cena, počet kusů a předpokládané datum nároku na novou stejnou pomůcku. Pracovní pomůcky mohou být rozděleny do druhů (např. oblečení, nářadí, apod.).
Doklady slouží pro vkládání zařazení a vyřazení pracovních pomůcek. Údaje jako kód pomůcky, kusy a počet měsíců do výměny je nutné zadávat. Datum zařazení, druh zařazení a pracovník se přenášejí z hlavičky a lze je změnit. Cenu z číselníku pomůcek také lze změnit. Ke každé položce můžeme připojit i popis.
Neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám pomůžeme a vybereme ideální produkt na míru Vaší společnosti či organizaci.
Společnost Softbit software s.r.o. Rychnov nad Kněžnou, IČO: 27473716 prohlašuje, že bude osobní údaje vyplněné v poptávkovém formuláři zpracovávat pouze za účelem vyhotovení obchodní nabídky a pro zajištění služeb souvisejících s charakterem poptávky. Tyto údaje nebudou předávány třetím osobám a společnost je bude chránit v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) číslo 2016/679 o ochraně osobních údajů.
Zaměřujeme se na vývoj a distribuci vlastních ekonomických a informačních systémů. Zajišťujeme plnou servisní podporu našich zákazníků k dodanému software. Umíme vymyslet řešení speciálně i pro Vás...
© 2022 SOFTbit software
Softbit Software s.r.o.
Nad Dubinkou 1634
516 01 Rychnov nad Kněžnou
IČO: 274 73 716
DIČ: CZ27473716
Po - Pá: 8-12 / 13-16