Poznejte více náš moderní a oblíbený informační systém SQL Ekonom pro řízení a ekonomiku příspěvkových organizací. Software pokrývá veškeré specifické požadavky příspěvkových organizací s garancí aktualizace dle změn v platné legislativě.
Účtovou osnovu lze volitelně nastavit podle potřeb organizace. Nastavení definic pro výstupní výkazy se automaticky nabízí z číselníku syntetických účtů, který je pravidelně aktualizován. Pro každý účetní rok je možné provádět libovolné změny v účtové osnově nejen dle změn v platné legislativě.
Jednoduché pořízení účetních operací s členěním dle čísel účtů, organizačních středisek, zakázek - účelových znaků, apod. Návrat k již pořízeným informacím s možností jejich změn v případě, že je účetní období otevřeno. Okamžitá vazba na stavy na účtech, DPH atd. Každý účetní záznam je ihned kontrolován na jeho správnost s vazbou na jednotlivé číselníky včetně nastavení PAP definic.
Lze sestavit veškeré finanční výkazy ve zjednodušeném i v plném rozsahu (Rozvaha, Výkaz zisku a ztráty, Příloha, Cash flow, Výkaz změn vlastního kapitálu, Schválení účetní uzávěrky). Finanční výkazy jsou sestaveny vždy dle platné legislativy k danému účetnímu roku. Systém provádí při sestavení řadu vazbových a logických kontrol, které zamezí chybovosti ještě před odesláním výkazů. Součástí výkazů je jednoduchá forma provedení tiskového i elektronického výstupu na nadřízený úřad ve formátu CSÚIS.
Na úrovni účtů, organizačních středisek a zakázek lze sestavit rozpočet na účetní rok. Rozpočet je možné dodatečně korigovat formou úprav. Výstupem je plnění rozpočtu za organizaci, střediska i zakázky k libovolnému účetnímu období v roce. Do rozpočtu lze účty a organizační střediska s plněním skutečnosti skupinovat do definovaných účtů a středisek na úrovni rozpočtu. Rozpočet lze nastavit na úrovni ročního, čtvrtletního či měsíčního plnění.
Jednoduché sestavování výkazů PAP - pomocný analytický přehled pro obce a příspěvkové organizace.
Subsystém CRM Vám nabízí zpracování veškerých důležitých údajů o zákaznících a dalších obchodních partnerech. Je napojen na státní informační portály ARES, databázi nespolehlivého plátce DPH a dále na systém kontroly bonity zákazníků Credit Czech.
Modul Banka a pokladna Vám zajistí přesnou evidenci neuhrazených a uhrazených pohledávek na základě úhrad formou bankovního převodu nebo pokladního dokladu.
Neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám pomůžeme a vybereme ideální produkt na míru Vaší společnosti či organizaci.
Společnost Softbit software s.r.o. Rychnov nad Kněžnou, IČO: 27473716 prohlašuje, že bude osobní údaje vyplněné v poptávkovém formuláři zpracovávat pouze za účelem vyhotovení obchodní nabídky a pro zajištění služeb souvisejících s charakterem poptávky. Tyto údaje nebudou předávány třetím osobám a společnost je bude chránit v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) číslo 2016/679 o ochraně osobních údajů.
Zaměřujeme se na vývoj a distribuci vlastních ekonomických a informačních systémů. Zajišťujeme plnou servisní podporu našich zákazníků k dodanému software. Umíme vymyslet řešení speciálně i pro Vás...
© 2022 SOFTbit software
Softbit Software s.r.o.
Nad Dubinkou 1634
516 01 Rychnov nad Kněžnou
IČO: 274 73 716
DIČ: CZ27473716
Po - Pá: 8-12 / 13-16